#DMAF2021

#DMAF2021, #gentactiva i #cadapascompta són les etiquetes que s’han emprat per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF).

Ahir a la tarda, l’alumnat de l’escola va participar en aquesta activitat. Per una banda, els i les alumnes d’educació primària van sortir a passejar per diferents indrets de l’entorn proper (hortetes i ermita). I per altra, els nens i nenes d’educació infantil van participar activament en el repte que es proposava des de l’Àrea d’Esport Escolar del Consell Català de l’Esport, concretament, a realitzar la volta més original al pati.

Aquesta activitat estava prevista durant la setmana de les jornades culturals però, degut a la pluja, va haver de ser posposada.