ANEM A COLLIR FARIGOLA

Com molt bé sabeu i heu pogut veure, a les jardineres del nostre hort escolar, tenim plantes aromàtiques. Els alumnes de quart de primària vam decidir plantar farigola, una planta molt important a la cultura mediterrània. La farigola l’hem estudiat a totes les matèries: a medi social  amb els romans (l’utilitzaven per perfumar els espais),  a medi natural amb les plantes, a llengua elaborant la fitxa descriptiva, a matemàtiques observant i mesurant el creixement, a cultura digital buscant tota mena d’informacions relacionades amb la planta, etc. Aprofitant els seus mesos de florida, hem anat d’excursió al camí vell de l’ermita i n’hem recollit alguns manats per assecar-la i fer-ne bossetes aromàtiques pel nostre armari.