Colònies a Tamarit

El món dels pirates ens ha atrapat a Tamarit!

Els passats 10 i 11 d’octubre, els alumnes de l’escola Salvador Ninot van anar de colònies. Van passar uns dies fantàstics envoltats de natura i acompanyats de tots els seus companys i companyes. Entre les moltes activitats que van gaudir, destaquen les propostes a la platja, com l’observació de l’entorn i les seves espècies, així com jocs cooperatius a la sorra. Algunes d’aquestes activitats van ser en llengua anglesa.

A més d’això, no van faltar altres activitats emocionants, com el joc de nit, jocs d’orientació i fins i tot la recreació d’un aquari en miniatura, tot això acompanyat per uns pirates que rondaven per la casa.

Els nens i nenes ho van passar d’allò més bé, creant records inoblidables que duraran tota la vida. Aquesta escapada a Tamarit va ser molt més que una simple sortida escolar; va ser una oportunitat per aprendre, créixer i, sobretot, divertir-se.