Construcció de maquetes: de la Plaça del mercat de fruites i verdures

Els alumnes de cinquè han dissenyat, planificat i elaborat maquetes pel projecte “Apadrinem la Plaça del mercat de fruites i verdures”.
Des de començaments d’aquests segon trimestre el nens i nenes de cinquè han realitzat el projecte “Anem a Plaça”, han estudiat la història de la vila i de la plaça del mercat.
A l’hora de la construcció de la maqueta s’ha fet un treball previ sobre el que es faria i els materials que s’utilitzarien: caixes de fruita, de fusta o cartró, pals de gelat, plastilina, paper de diari i pintura .
Finalment s’ha exposat al passadís de cicle superior i s’ha convidat als alumnes de cicle inicial i cicle mitjà. També les famílies han pogut veure-les juntament amb els seus fills que els hi anaven explicant tots els passos que havien seguit. Els alumnes s’han mostrat interessats i han gaudit dels seu treball.

Aquí teniu les fotos del procés: https://photos.app.goo.gl/YQGsFKtmytdyiNe86