GIMCANA MATEMÀTICA DE L’ALUMNAT DE SISÈ I CICLE INICIAL

GIMCANA DE LES MATEMÀTIQUES

L’alumnat de sisè s’ha encarregat de preparar un munt d’activitats matemàtiques adreçades a l’alumnat de cicle inicial. Les activitats s’han repartit en 12 reptes on podem trobar les matemàtiques amagades darrere d’un trencaclosques, un joc de punteria amb llaunes, un circuit amb operacions, sèries de formes geomètriques, un bingo, sopa de números, Sudokus, etc.

L’alumnat de sisè ha triat un taller o repte i l’ha dissenyat i creat, així ha pogut explicar a la resta de companys i companyes què havien de fer i com ho havien de fer. En aquest procés d’aprenentatge se n’han adonat de la dificultat de transferir el coneixement així com de poder atendre a molts infants tan diferents els uns dels altres. En definitiva, han vist als seus mestres, des d’una altra perspectiva i han gaudit amb les matemàtiques.

Aquí us deixem unes fotografies de la feinada que ha fet tot l’alumnat….