Expliquem el nostre esport!

Hola famílies!

Aquesta vegada us volem explicar una activitat molt enriquidora que s’ha realitzat al cicle mitjà, amb l’alumnat de tercer i quart a l’hora d’educació física.

S’ha donat als nens i nenes l’oportunitat de poder explicar als companys i companyes l’esport que practiquen fora de l’horari escolar. Han portat el material que utilitzen, han fet exemples pràctics, han preparat diapositives amb el Canva, han portat fotos, medalles… Aquesta activitat els ha resultat molt motivadora. Ha estat una bona oportunitat per poder conèixer les diferents opcions a nivell esportiu que ens ofereix el nostre entorn. A més a més hem pogut conèixer més en profunditat alguns esports i als companys que ho practiquen.

Si voleu veure les totes les imatges feu clic sobre la foto.

Esperem que us agradin!