Els gegantons a l’escola

Hola famílies,

Durant la setmana passada, gràcies a la Colla Gegantera de Blanes, vam poder gaudir de la presència dels Gegantons Vadó Set-trossos i en Màxim. Tots els nens i nenes de l’escola han pogut veure’ls, saber una mica més sobre la seva mida, any d’elaboració, historia… A més, dimecres, tot l’alumnat de l’escola va sortir a la pista i vam fer-los ballar! El mestre de música va tocar la gralla i va estar molt ben acompanyat per la percussió dels tambors que ens van animar la festa.

Aprofitant que teníem al centre els dos gegantons, un alumne de 4tA, també va portar el seu gegantó elaborat a casa seva. Així doncs, en Doraemon, va sumar-se a la festa, va ser tot un èxit! Vam ballar, cantar, saltar i riure tots plegats/des!

Us fem saber que la Colla Gentantera de Blanes ens informa que aquest any tornaran a fer una festa infantil el dissabte 21 d’octubre a la tarda amb cercavila participativa i xocolatada.

Podeu veure algunes fotografies i vídeos fent clic AQUÍ.