Comencem l’activitat de vela!

Benvolgudes famílies,

ja hem començat les sessions de vela amb 5è de primària. La nostra escola participa ja des de fa un temps en el programa “esport blau escolar” de la Generalitat de Catalunya. En aquest programa s’ofereix a les localitats costeres com la nostra, dur a terme una formació en esports de vela i del medi marí. És per això, que el nostre alumnat de cinquè de primària, durant deu setmanes a les hores d’educació física, assisteix al Club de Vela de Blanes per aprendre a navegar. Aprenen les parts del vaixell, els vents, a fer nusos, a portar el timó…i tot un seguit de coses molt interessants!

És una activitat que resulta molt motivadora pel nostre alumnat i una oportunitat única per aprendre un nou esport i gaudir del nostre magnífic entorn.

Cliqueu sobre la foto per veure totes les imatges. Esperem que us agradin!