Colònies exploradors i exploradores

Hola famílies,

Per fi hem pogut viure aquestes colònies que tan esperàvem. Com no podia ser d’una altra manera, hem demostrat que som uns exploradors i unes exploradores de cap a peus. Junts hem superat proves i reptes i amb la nostra gran amiga, la Clementina i el seu ajudant, el Mecari, hem demostrat, un cop més, que entre tots podem aconseguir tot allò que ens proposem. Viure plegats fora l’entorn escolar, aporta aprenentatge en el sentit més ampli de la paraula. Fora la nostra escola, hem demostrat que seguim sent un gran equip i que malgrat les nostres diferències, som capaços de respectar-nos i posar-nos d’acord, però sobretot som capaços de ser grans persones. Marxar aquests dos dies ens ha ajudat a enfortir lligams, a compartir espais desconeguts, a perdre pors, a conèixer-nos una mica més, … però tots junts hem sabut com afrontar-ho i hem après a gaudir de tot allò que suma i ens ajuda a seguir creixent i aprenent. Tornem molt satisfets i amb les motxilles plenes d’aventures. Us convidem a mirar les imatges d’aquests fantàstics dies, que de ben segur romandran al nostre record. Que segueixi l’aventura! Cliqueu a la imatge!

Vectores e ilustraciones de Nina exploradora para descargar gratis | Freepik