6è VISITA EL PARLAMENT DE CATALUNYA

L’alumnat de sisè a medi social estan treballant les Institucions Catalanes, van començar fent un treball d’investigació sobre l’Ajuntament de la Vila de Blanes i van arribar al màxim òrgan de govern on estan representats tots i totes els ciutadans i ciutadanes de Catalunya, el Parlament.

Una vegada allà han continuat familiaritzant-se amb els diferents conceptes claus de la política: escons, majoria absoluta, majoria simple, votacions, partits polítics, proposta de lleis, grups parlamentaris, honorable, il·lustre… A més de descobrir coses molt curioses sobre l’edifici que va començar com el lloc de recollida d’armes dels soldats, passant per un palau per la reina d’Espanya per acabar com el coneixem avui en dia el Parlament de Catalunya, l’any 1932.

A continuació trobareu les fotografies dels vostres fills i filles com a diputats i diputades del Parlament de Catalunya, organitzats en Grups Parlamentaris amb els seus portaveus defensant les seves lleis i envestint un President de la Generalitat i escollint el seu govern amb els seus consellers i conselleres.

Que passeu una bona estona.