DIA DE LES RODES

Com ja és tradició a la nostra escola, un any més hem celebrat el dia de les rodes a l’àrea d’educació física. L’alumnat des de I5 fins a 6è de primària han pogut portar quelcom amb rodes per fer activitat física d’una manera diferent. Hem vist bicicletes, patinets, patins, monopatins… Amb aquest dia volem fer veure al nostre alumnat una manera més de poder realitzar activitat física a l’aire lliure i poder dur una vida activa i mantenir-nos saludables.

Els nens i nenes han gaudit molt amb l’activitat i esperem repetir el curs vinent altra vegada.

Cliqueu sobre la imatge per veure totes les fotos i vídeos.

Álvaro i Aida