Vivim, gaudim i aprenem! Exploradors a l’aventura!

Aquest segon trimestre, els exploradors i les exploradores de 2n, seguim aprenent i omplint la nostra motxilla d’aventures, vivències i milers d’emocions. El dia a dia a l’escola està carregat de moments, sensacions i activitats de tota mena que ens ajuden a seguir creixent, a madurar i a desenvolupar tota una sèrie d’aptituds que ens enriqueixen en molts sentits. Som feliços a l’escola i així sempre ho volem transmetre als nostres petits, que viuen totes les propostes amb emoció i felicitat. Aquests mesos estem plenament immersos en projectes, reptes i propostes variades a partir de les quals procurem afavorir la descoberta, significativitat i on el nostre infant en sigui un gran protagonista. Amb la Clika aprenem valors i infinites cançons que ens tenen el cor robat, amb els nostres amics Ash i Picatxu hem ajudat a salvar les fades del mar i els hi hem construït uns vaixells increïbles, amb els reptes matemàtics ens posem a prova i amb els nostres amics Murris seguim omplint de paraules, sons i lletres les nostres llibretes i escrits. Aquí us deixem un petit recull d’algunes d’aquestes propostes. Esperem que us agradin! Que segueixi…. l’aventura!

Fotos 2n A

Fotos 2n B