Visitem la Biblioteca Comarcal de Blanes

Hola família,

avui els biòlegs i les biòlogues de 1r A hem anat a la Biblioteca Comarcal de Blanes. Sempre és un plaer visitar un espai tan entranyable, ja que descobrir la màgia que amaguen els contes, llibres i històries ens aporta grans vivències, aprenentatges i moments inoblidables. Avui ha sigut un d’aquells dies on, una vegada més, hem demostrat que el nostre aprenentatge és més viu que mai i que la nostra motxilla cada dia s’omple més de coneixements i milers d’experiències que ens ajuden a créixer en molts sentits. Hem sabut compartir i constatar que sabem moltes coses i més encara que tenim tanta curiositat per aprendre’n d’altres que el nostre interès i ganes d’aprendre no té límits. Ja de tornada a l’escola, hem aprofitat per visitar i passejar pel Passeig de Dintre, espai on dia rere dia s’hi ubica “La Plaça”. La gent blanenca anem a comprar “A Plaça” fruites i verdures de tota mena, moltes d’elles cultivades i collides aquí, a la nostra localitat. D’aquesta manera hem pogut establir connexió amb el nostre Projecte de l’Hort escolar que hem desenvolupat al llarg de tot el curs, així com també ho hem pogut connectar amb el Projecte “Apadrinem el nostre patrimoni”, dut a terme pels nostres companys més grans de l’escola. Us convidem a mirar les imatges. Parlen per si soles. Som-hi!

llegir-ens-fa-mc3a9s-lliures-ilustracic3b3n-de-joan-turu ... | Carteles de lectura, Frases de biblioteca, Rincones de lectura infantil