Reporters per un dia

Els alumnes han fet de reporters a la Plaça del mercat. Primer, van haver de preparar  un recull de preguntes per realitzar als pagesos i als compradors. Després, van assajar a l’escola i es van gravar amb les tauletes. I per últim, van revisar el seu treball;   van tenir en compte  elements com la posició corporal, la gestualitat, vocalització, to de veu, somriure, amabilitat, etc.

El dilluns passat vam anar a la Plaça del Mercat de fruites i verdures a fer de periodistes. Els alumnes van demanar col·laboració a les persones que estaven comprant i als pagesos que venien….. . Ho van fer molt i molt bé…..són uns grans periodistes!

A més a més, han après a editar les entrevistes, han afegit música , gifs…. fins i tot, “tomas falsas”….

Aquí us deixo algunes entrevistes que van fer…

.