PRIMERS DIES D’ESCOLA DELS I DE LES PIRATES

BON DIA FAMÍLIES!!

Ja han passat tres setmanes des de que vam iniciar el curs!! Unes setmanes plenes d’emocions i retrobaments. Els més petits de l’escola comencen en un món nou per a ells/es. Serà bonic veure com s’adapten, aprenen, experimenten i creixen al nostre costat.

Els de P4 ja són un any més grans i ja es coneixien l’escola!! Es nota la seva experiència de l’any anterior i això fa que puguin ajudar als seus companys/s més petits en aquesta gran aventura.

Entre ells es van coneixent i comencen a aparèixer les primeres relacions en el joc. Serà un any ple de descobertes!

Endavant pirates!

Aquí us deixem unes quantes fotos perquè gaudiu veient els vostres fills/es.