Museu d’Arqueologia de Catalunya

Aquesta setmana els alumnes de C.Superior han visitat el  Museu d’Arqueologia de Catalunya, situat en el terme municipal d’Empúries. Aquesta entitat es presenta com una nova ” vella”  institució amb una llarga història i amb un repte de futur: la voluntat explícita d’apropar el patrimoni arqueològic als nostres alumnes.

Durant la visita han fet un recorregut pels principals espais de les societats romana i grega, de la mà d’una antiga habitant d’Emporiae.  Amb aquesta curiosa anfitriona, els alumnes s’han apropat a les costums i a la vida quotidiana de les societats i amb alguns dels trets característics de les cultures romana i grega.

A més a més, han fet un taller d’elaboració de mosaics mitjançant la utilització de tessel·les.

Clica aquí per veure les imatges.