La teva sang pot salvar vides

Aquest curs els alumnes de 6è  s’han engrescat  en un  projecte enfocat  en  la donació de sang en col·laboració amb el “ Banc de sang i teixits”.  L’eslògan del projecte que porta per títol     “ La teva sang pot salvar vides “  ens reafirma la importància de la donació de sang , ja que d’aquesta manera podem contribuir en una causa  per poder salvar vides.  La donació es realitzarà els dies 18 i 19 de març a la Cafeteria del Teatre ( antic bar Espanyol ). Cal reservar cita prèvia : donarsang.gencat.cat.

A continuació us deixem l’enllaç de l’anunci que els alumnes han elaborat i el cartell.