La biblioteca es posa en marxa!

Resultado de imagen de castanyes

Hola nois i noies de l’escola! Encetem aquest espai amb la mateixa il·lusió que el curs passat però ho fem amb moltes, moltes ganes de proposar-vos activitats de tota mena i per a tots els gustos. Serà un curs carregat de novetats i propostes que ens fa molta il·lusió compartir amb totes i tots però anem a pams…. i no correm més del compte que les presses no són bones! Poc a poc us anirem oferint activitats perquè pugueu gaudir de la màgia dels contes i la lectura, que ja sabeu que és un món apassionant i d’allò més màgic. Així que d’entrada us informem de les activitats d’aquest mes d’octubre. Mireu, mireu… Ah i també us hem preparat un racó temàtic de la tardor. Animeu-vos a fer-nos una visita!

Dilluns 28 octubre Explicació del “Conte de la Castanyera Activitat adreçada a l’alumnat de P3,P4 i P5
Dimarts 29 octubre Explicació del “Conte de la Castanyera Activitat adreçada a l’alumnat de 1r, 2n i 3r
Dijous 31 octubre Curtmetratge Tim Burton en anglès Activitat adreçada a l’alumnat de 4t, 5è i 6è