I5 Activitats i racons d’octubre

El nostre octubre a l’aula.

Aquest mes d’octubre hem treballat molt! Com ja sabeu, cada setmana fem racons on aprenem coses noves tot jugant i experimentant. Hem treballat la tardor a través de diferents propostes: hem observat els canvis de la natura, hem comptat, classificat i comparat elements naturals com fulles, glans i pinyes, i hem fet creacions amb els colors d’aquesta estació i amb materials propis d’aquesta època de l’any. A mates, ens hem endinsat en el món dels sudokus, hem explorat la mesura i hem descobert noves maneres de pensar i raonar tot jugant. Pel que fa a l’escriptura, ja escrivim paraules curtes i repassem els sons de les lletres amb activitats divertides que ens ajuden a reconèixer i entendre millor les paraules del nostre entorn. A l’hora del conte, hem gaudit d’històries noves i també de contes tradicionals que ens encanten i ens ajuden a conèixer millor els personatges i valors de sempre.

A més, aquest mes hem tingut una visita molt especial! Ens van venir a veure dues Mosses d’Esquadra a l’aula. Ens van explicar la història de com va començar aquest cos de policia i ens van ensenyar moltes coses interessants sobre la seva feina. Els infants van estar molt encuriosits i van participar amb entusiasme!

I per acabar el mes… el dia més esperat!  Vam rebre la visita de la Castanyera i vam celebrar la Castanyada tots junts. Vam ballar, cantar i menjar castanyes, compartint una jornada plena d’alegria i tradició.

Us deixem un recull d’imatges perquè pugueu veure com hem gaudit d’aquestes activitats.

I5 A

I5 B

Les tutores d’I5

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>