Granja Can Sués

Aquesta setmana els alumnes de sisè van visitar l’explotació ramadera de Can Sués, en el terme municipal de Vilanova de la Muga, l’Alt Empordà. Allà van gaudir d’un tastet sobre alimentació saludable i posterioment , una visita guiada per les instal·lacions de la granja. Aquesta granja ofereix la possibilitat d’aprendre, establint vincles amb l’entorn rural i visitant la granja de vaques, donant a conèixer els processos per l’elaboració dels seus productes làctics. Els alumnes van gaudir d’aquesta sortida passant una jornada entretinguda i motivadora.

Clica aquí per veure les imatges