GRADUACIÓ 6è

El dimecres 21de juny van celebrar la graduació dels nostres alumnes de 6è.  Han passat molts anys junts a l’escola, compartint moments únics , establint nexes d’unió, jocs, treballs en equip, prenent decisions … tot un llistat interminable de moments viscuts i records que formaran part del vostre aprenentatge.  Ara, us toca començar una nova etapa, plena de nous sentiments i molts aprenentatges per descobrir.

Ha estat un plaer acompanyar-vos durant l’etapa de primària. Us desitgem molta sort i un camí ple d’èxits, no en tingueu cap dubte.

Moltíssimes felicitats ” Tribu”.

Clica aquí per visualitzar les imatges.