GRADUACIÓ 6è

El passat dilluns 21 de juny  es van graduar els nostres alumnes de sisè.  Va ser una festa de graduació molt diferent degut a la pandèmia.  Però el més important per ells, va ser poder gaudir d’uns moments de records, de nostalgia i especialment, el tancament d’una etapa molt emotiva, en la qual van entrar-hi sent uns infants de 3 anys i finalitzen convertint-se en perfectes preadolescents, madurant i sent conseqüents de cada decisió que prenen.

Els mestres de l’escola Sa Forcanera us desitgem molta sort en aquest nou projecte que aviat començareu i recordeu que les portes de l’escola sempre les tindreu ben obertes.

Gaudiu d’un merescut estiu.

Click aquí per visualitzar les imatges

1 comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.