Festa de la Interculturalitat de les famílies de 5è

Hola famílies,

Avui hem celebrat la primera Festa de la Interculturalitat a l’escola, ha estat una festa de trobada entre famílies amb diferents paradetes amb tastets de plats típics , música, jocs i roba tradicional que representen algunes de les cultures que tenim. Hem pogut compartir una estona, gaudir dels diferents plats típics, conèixer roba d’altres cultures i escoltar música de diferents països. Vaja, ha estat una volta al món ben a prop de casa….

Volem agrair la participació de les famílies de cinquè A i B, ja que gràcies a elles hem pogut fer aquesta primera festa de la interculturalitat. Són les famílies les que han fet possible aquest dia tan especial, interessant i divertit. Moltes gràcies a les famílies de Xile, Hondures, Colòmbia, Cuba, Índia, Argentina, Marroc, Gàmbia, Senegal, Croàcia, Anglaterra, Espanya i Catalunya per presentar la riquesa dels seus entorns. I sobretot felicitar a l’alumnat de 5è, que han col·laborat amb les seves famílies en aquesta posada en escena.

Aquí us deixem unes imatges d’aquest gran dia:  https://photos.app.goo.gl/zehavfwE9QspN9458