Els exploradors i exploradores vivim la ciència!

Hola família,

un any més la nostra escola ha dedicat una setmana a descobrir, investigar, gaudir i viure la ciència! Enguany el tema ha anat dedicat a les dones, fil conductor que ens ha portat a conèixer dones fantàstiques i a aprendre moltes coses de la seva vida i passió. Dia rere dia hem anat descobrint i esbrinant què s’amaga darrere de cada una d’elles i hem fet tallers a través dels quals hem pogut imaginar en què consistia la seva important tasca. Hem acabat la setmana amb la visita de la Núria, una fantàstica dona que també ha investigat moltes coses. Ens ha fet una xerrada molt interessant, a través de la qual hem pogut aprendre paraules que mai havíem escoltat i que de ben segur mai oblidarem! Volem agrair també la col·laboració de les famílies que ens han ajudat i s’han implicat per tal que totes i totes hàgim gaudit d’una setmana inoblidable! Som-hi doncs, que continuï l’aventura!

Fotos 2n A

Fotos 2n B