Dona Sang!

Donació de sang: aprèn, participa i dóna.

Hola famílies,

Un curs més hem dut a terme la Campanya de Donació de sang amb èxit! Cada dia es necessiten entre 800 i 1.000 donacions de sang a Catalunya per garantir que tothom tingui sang quan en necessita. La sang no es pot fabricar i, per tant, cal garantir que les donacions es mantindran de forma sostinguda en el futur. L’ alumnat de sisè ha participat abans de la campanya de donació fent difusió i el mateix dia de la campanya col·laborant en l’organització de la mateixa. Cal felicitar als nostres alumnes pel seu entusiasme!

En total : 75 persones donants, 61 persones van poder donar sang i 14 no van poder realitzar-ho per diferents motius.

Gràcies a tots i totes per col·laborar un curs més!!

Aquí us deixem unes fotografies d’aquest gran dia: https://photos.app.goo.gl/Ronm8WfqKrojoxWF7