Diada de Sant Jordi a l’escola

Hola famílies,

Tot i la situació, hem pogut celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola amb diferents activitats! Hem fet manualitats, cançons, murals, un intercanvi de llibres amb el nostre grup bombolla i a més ens han visitat alguns dels personatges d’aquesta història com són el drac, la princesa i Sant Jordi!

També, hem entregat els premis del jocs florals de l’escola que gràcies a la col·laboració de l’AMPA cada aula ha rebut un llibre de premi que podran gaudir tots els nens i nenes! Moltes felicitats als guanyadors i guanyadores i sobretot a tot l’alumnat que ha participat!

Feu clic al següent ENLLAÇ per poder veure les imatges.

Fins aviat!