Compartim el projecte “La Clika” amb l’alumnat de 4t

Hola famílies,

com molt bé sabeu, els exploradors i exploradores de 2n hem dut a terme el projecte “La Clika”, amb el qual hem après moltes coses. Ens ha agradat tant dur-lo a terme, que hem volgut compartir-ho amb uns companys i companyes de l’escola. Per tal de fomentar l’expressió oral i sempre amb la finalitat de compartir i valorar el treball en equip i la bona feina, vam pensar que seria molt interessant explicar el projecte als infants de 4t. D’aquesta manera vam preparar una sèrie d’aspectes a tenir en compte a l’hora de fer una exposició oral i una tarda ens vam reunir amb els companys i companyes de 4t per passar una estona ben agradable. Aquí us deixem un tastet de l’experiència viscuda.

Fotografies 2n A i 4t A

Fotografies 2n B i 4t B