COMENCEM AMBIENTS A P4 I P5!!

Hola famílies!!

El 18 d’octubre començarem a fer AMBIENTS a P4 i P5. Els realitzarem dos tardes a la setmana: dilluns i dimarts.

Aquest any no es barrejaran els grups i anirà tota l’aula junta. Podran gaudir de diferents ambients i conèixer diferents mestres.

Aquí teniu una petita explicació de cada ambient perquè us podeu fer una idea. Més endavant us penjarem fotos dels infants gaudint d’aquestes propostes.

EXPERIMENTACIÓ

Fem activitats que inciten a la reflexió, a on es manipula, s’investiga i s’experimenta. D’aquesta manera endinsem els i les alumnes en el método científic aprenent a fer hipòtesis i deduccions.

HORT

Conèixer i observar  l’espai de l’hort de l’escola i el seu funcionament. Plantar alguna llavor.

JOCS TRADICIONALS

Donar a conèixer diferents jocs tradicionals per tal de què tinguin un  ventall més ampli de jocs, treballant els jocs de normes.

ART & CRAFT

Fem activitats artístiques per desenvolupar la creativitat mitjançant una immersió lingüística en anglès.

JOC I MOVIMENT

Prendre consciència del  propi cos a través del joc i el moviment.

JOC SIMBÒLIC

Potenciar el joc a on els infants imiten accions de la vida quotidiana. Hi hauran els racons que ja estan: el racó de la caseta, disfresses, metges, granja, mecànic i s’afegirà el racó del supermercat.