CELEBREM SANTA CECÍLIA!

El dia 22 de novembre, vam celebrar la festa de Santa Cecília, la patrona dels músics. Al matí va ser el torn de les audicions: totes les classes de primària van interpretar una cançó i els alumnes músics que van voler també van poder cantar o tocar el seu instrument. Aquest any hem comptat amb la participació de 12 nens i nenes, 2 familiars i 2 mestres. Volem destacar que ahir es va estrenar “La Ceci Band”, una banda formada íntegrament per alumnes de l’escola.

A la tarda ens va visitar una cobla de músics professionals que ens va permetre conèixer de prop els instruments i que ens va interpretar un parell de sardanes, un galop i un fox-trot.

Moltes gràcies a tots els participants i els qui heu fet possible la celebració d’aquesta diada! Per molts anys!

Podeu visualitzar les audicions dels nostres músics en el següent enllaç: AUDICIONS

Aquí teniu un vídeo resumit de la jornada de la tarda: