CASA DE COLÒNIES EL COLLELL ,L’ESQUIROL

Aquesta setmana els alumnes de sisè han estat  a la casa de colònies del Collell ,en el terme municipal de Santa Maria del Corcó. Un cop allà han realitzat diverses activitats d’aventures ; una ruta en bicicleta de muntanya, descoberta de l’entorn, tir amb arc, cursa de relleus, esquís,  equilibri , construcció d’una cabana,  cursa d’orientació, dinàmiques de grups i festa de cloenda.  Els nostres alumnes han tingut l’oportunitat de gaudir d’un entorn meravellós  i poder intercanviar experiències amb el seus companys.  En definitiva, s’ho han passat genial.

Click aquí per visualitzar les imatges