CANTÀNIA 2022

Clara, l’art per dins.

Aquest és el títol d’enguany de l’espectacle de CANTÀNIA 2022, en el que hem participat els alumnes de cinquè.

Ha estat una experiència inoblidable formar part de la cantata juntament amb 800 alumnes d’arreu de Catalunya.

Al matí hem gaudit de la visita al Museu de la Música, on una guia ens ha donat informacions molt interessants sobre els instruments i la seva evolució al llarg del temps.

Un parc amb tobogans gegants i una zona verda impressionant, han estat el lloc escollit per dinar .

I per acabar… hem estat els protagonistes d’un gran concert i tothom ens ha felicitat de tan bé com ho hem fet!

Només ens queda donar les gràcies a tots els alumnes, als mestres, a l’equip directiu i a les famílies per la seva implicació i pel seu suport i acompanyament en aquesta diada tan especial.