BALLEM PER LA MARATÓ

Hola famílies,

Un any més, l’escola Sa Forcanera ha aportat el seu granet de sorra a la 29a edició de La Marató de TV3 dedicada a la Covid-19 amb l’objectiu de fer una recerca per a la investigació i així trobar tractaments per curar-la.

Com aquesta Marató ens toca a tothom, els i les alumnes de l’escola vam ballar la cançó de “Jerusalema” amb la col·laboració de l’AMPA que va gravar aquest vídeo que us presentem.

Entre tots, amb el vostre donatiu, hem fet la nostra aportació a aquesta causa tan solidària. La recaptació que hem aconseguit ha estat de 731€.

Moltes gràcies a tots i totes!

Podeu veure el vídeo fent clic AQUÍ