Adaptació I3

Benvolgudes famílies,
Els vostres fills/es comencen una nova etapa escolar i el període d’adaptació és molt important. Penseu que cada nen/a necessita el seu temps d’adaptació perquè assimilin els canvis i es trobin còmodes al seu nou entorn, ja que per ells/es suposa un esforç adaptatiu important a uns espais, ritmes, rutines, dinàmica d’activitats, companys/es i adults nous amb els quals hauran d’establir relació i nous vincles.
L’escola suposa pels infants una oportunitat per créixer, madurar i que busca el desenvolupament integral de la seva personalitat, i el més important que entre tots i totes aconseguim que els nens i nenes vinguin contents/es a l’escola.
Aquí teniu un recull de fotos dels mariners i marineres (I3A i I3B) fent diferents activitats durant el període d’adaptació a l’escola.
Esperem que us agradi tot aquest recull d’imatges que hem fet per vosaltres.

Us desitgem un bon curs.

Les tutores d’I3

Imatges I3A