A P5 fem Racons, ens encanten!

Hola famílies!

Aquest curs continuem treballant per Racons. Una metodologia que als i les mestres ens agrada molt i als nens i nenes encara més! Fomenta l´autonomia de treball dels alumnes i l’observació directa per part del/la mestre/a.

Dividim l´aula en 4 grups. Cada grup amb 3 o 4 alumnes treballa una àrea diferent: llengua, matemàtiques, traç o joc.

Ens agrada molt canviar cada dia de tasca, veure què ens tocarà i després… fer Racons d´Ampliació!

Cada alumne té el seu ritme d´aprenentatge i de treball, la mestra pot treballar en petit grup ajudant a qui li calgui, reforçant aprenentatges, fent observació més directa i individual… I els alumnes que van més ràpid, poden fer Racons d’Ampliació de Llengua, de Matemàtiques i de Traç, amb activitats i jocs més autònoms.

Ens ho passem genial! Aquí teniu algunes FOTOS per veure’ns en acció!

Fins aviat!

Tutores de P5.

L'adreça electrònica no es publicarà.