Els alumnes de cinquè comencen el projecte Apadrinem ” La Plaça del Mercat de fruites i verdures”

Els alumnes de 5è de primària de l’ Escola Sa Forcanera de Blanes hem apadrinat “La Plaça del Mercat de fruites i verdures”.

L’alumnat serà el protagonista en la construcció del propi aprenentatge a través de la investigació. El treball cooperatiu està present a tot el projecte per tal de compartir l’aprenentatge, seguint l’enfocament psicosocial.

El projecte està ple d’activitats construides des de l’entorn i l’experiència de l’alumne,on l’alumnat té un objectiu clar i una motivació davant les activitats que se li presenten.

La seqüència d’activitats integra diversitat d’estratègies, de recursos didàctics i d’avaluació perquè tots els alumnes assoleixin els objectius d’aprenentatge.I està present sempre la metacognició, aprendre a aprendre, els alumnes han de ser conscients del seu procés d’aprenentatge no només del resultat.