INFANTIL DES DE CASA

Hola famílies,
Aquí trobareu totes les fotos de les activitats que ens aneu enviant per correu!
Per fer-ho més fàcil sempre haureu d’entrar en aquest mateix article i, aquí, anirem afegint les vostres fotos de les propostes noves que us oferim cada setmana al bloc.
Esteu treballant… Llegeix més»

Les activitats de Cicle Inicial

Hola famílies,
aquí trobareu totes les imatges i vídeos que ens aneu enviant per correu. Ens fa molt il·lusió compartir amb tots vosaltres les diferents activitats i tasques que ens feu arribar i així també podreu veure què fan els vostres companys biòlegs i exploradors. Cliqueu… Llegeix més»

Els vaixells de 2n!!

Els nens i les nenes de 2n ens fan sentir que estem més a prop gràcies als missatges que ens han enviat i als vaixells que han fet.
Són uns artistes!
Tenim moltes ganes de tornar a l’escola i poder retrobar-nos!
Si cliqueu a sobre de la imatge… Llegeix més»

Les nostres activitats

Hola famílies!
Cada setmana us anem proposant nous reptes i activitats creatives, aquí anirem penjant totes les fotos que ens passeu així podreu donar una ullada a la dels vostres companys i companyes.
Una abraçada ben forta!!

Repte de la farina

Hola famílies! Durant aquests dies de confinament, als alumnes de 2n ens han proposat un repte!
A veure qui s’atreveix a ficar toooota la cara dins d’un plat ple de farina!
Van nominar a les mestres Anna i Carmen i ho van fer! Després elles han nominat… Llegeix més»

El nostre hort

Després de molts dies, fins i tot setmanes, hem pogut anar a veure com estava el nostre hort!

Estem tristos per haver hagut de marxar i deixar-lo així, però alhora contents de poder veure els resultats que està donant!

Hem fet aquestes fotos especialment perquè tots els nens i nenes que heu treballat a l’hort al llarg del curs veieu el que hem aconseguit entre tots i totes! També donar les gràcies a les famílies que heu col·laborat en que tinguem aquest hort tant preciós i productiu!

Esperem poder tornar-hi aviat i poder seguir treballant per poder recollir el fruit que ens dona.

Cliqueu sobre la foto per veure totes les imatges.