Guanyadores i guanyadors del concurs de punts de llibre de la Biblioteca Municipal

Des de la biblioteca Municipal ens han comunicat les guanyadores i guanyadors del concurs de punts de llibre d’aquest curs. Ens complau compartir amb vosaltres el resultat. En primer lloc, volem agrair a tots els nens i les nenes que han participat en el concurs i han fet una gran feina. Dit això, anunciem que tres alumnes de la nostra escola han quedat en les primeres posicions les guanyadores del concurs per part de la nostra escola són:

1a Categoria: Ainhoa Álvez Varas (2n)

2a Categoria: Ariadna Arriaza Gómez (3r)

3a Categoria: Valentina Vilarrubla Valverde (6è B)

Enhorabona!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *