Menjador escolar

menu_safa_marçEl menjador escolar de l’escola és gestionat per l’AFA i en aquest cas la concessió de la gestió està feta a l’empresa MENJARES.

Les famílies que han de fer ús del servei s’han de posar en contacte amb la coordinadora Andrea Catot González igual que per comunicar les faltes assistència al telèfon 626702822.

Ja teniu a la vostra disposició el menú del mes d’ ABRIL

Aquest curs l’escola ha estat seleccionada pel Departament en el marc del Programa de Revisió de Menús Escolars (PReME) i ens fan arribar els resultats de l’informe de valoració de la programació de menús.

INFORME PReME ESCOLA SAGRADA FAMÍLIA

Els menús que ofereix Menjares contemplen la possibilitat d’adaptar-se a qualsevol trastorn de salut o malaltia que puguin patir els infants; tant puntuals amb menú de dieta com crònica com poden ser la diabetis, celiaquia o d’altres al·lèrgies alimentàries. I donada la diversitat cultural actual de l’escola, també s’ofereixen plats alternatius per a infants d’altres cultures.