Concurs punts de llibre de Sant Jordi

El passat dimarts, la Biblioteca de la Llagosta va lliurar els premis del Concurs de punts de llibre de Sant Jordi. L’acte va tenir lloc a la plaça d’Antoni Baqué i va comptar amb l’alcalde Óscar Sierra; el regidor d’Arts, Fran Ruiz; i la regidora de Cultura, Judith Robles.
Enhorabona a… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi’24

Avui, a l’escola hem celebrat la diada de Sant Jordi amb un recital ben especial. Al centre hem realitzat un concurs literari, on cada nivell ha exposat una tipologia textual que havien treballat prèviament a l’aula. Després del certamen literari, l’AFA ens ha convidat a… Llegeix més»

A 4t visitem l’Ajuntament

La classe de les Balenes han treballat a Medi Social, l’organització i les funcions d’un Ajuntament.
Per poder viure l’experiència en directe, han visitat l’Ajuntament de la nostra pobació on han estat rebuts pel Sr. Alcalde Òscar Sierra. Allà han tingut l’oportunitat de fer-li preguntes i… Llegeix més»

Sortida al Molí Paperer

Famílies,
Dijous 20 de març, l’alumnat de Cicle Mitjà ha visitat el Molí de Capellades.
Allà han conegut el procés d’elaboració del paper, tot passejant pels diferents espais de treball.
A l’acabar la visita, han pogut elaborar paper tal i com ho feien antigament.
Tot plegat, una experiència inoblidable!!!!!
Llegeix més»

Festivitats a l’escola

Durant el curs, a l’entrada de la classe de música, els infants es troben un mural decorat segons les festivitats i celebracions de l’escola. En aquest, poden trobar, cançons i imatges relatives a les diferents festes i èpoques de l’any, com pot ser: la tardor,… Llegeix més»