Festivitats a l’escola

Durant el curs, a l’entrada de la classe de música, els infants es troben un mural decorat segons les festivitats i celebracions de l’escola. En aquest, poden trobar, cançons i imatges relatives a les diferents festes i èpoques de l’any, com pot ser: la tardor, Santa Cecília, Nadal, Dia de la Pau, Carnaval, Dia de la Dona, Sant Jordi, i final de curs i estiu.

Com a exemple, hem treballat durant els dies previs al Dia de la Dona, 8 de març, algunes compositores com Maria Anna Mozart, germana gran del famós compositor, o Fanny Mendelsohnn, dona del compositor Felix Mendelsohnn. Vam treballar també la cançó “Woman” de John Lennon, on ell homenatja a totes les dones del món.

En aquesta imatge, per exemple, es pot observar el treball fet a l’aula sobre el paper de les dones compositores i intèrprets al llarg de la història de la música.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *