Aquest passat dilluns, els alumnes de Cicle Mitjà vam gaudir d’una sortida d’allò més especial a Sant Feliu de Codines per visitar el Cim d’Àligues.
La jornada va començar amb una visita guiada per les instal·lacions, on vam poder observar de ben a prop diverses espècies com: mussols, voltors o àligues. Vam aprendre curiositats fascinants sobre la seva biologia, el seu hàbitat i la importància de preservar aquestes aus tan majestuoses.
El moment més emocionant, però, va arribar amb l’espectacle de vol lliure. Veure com els exemplars passaven a pocs centímetres dels nostres caps i observar la seva destresa a l’aire ens va deixar a tots i totes bocabadats.
Després de dinar i carregar energies, vam dedicar la tarda a posar a prova el nostre enginy amb una gimcana. Mitjançant el joc i el treball en equip, vam haver de resoldre diferents proves relacionades amb tot el que havíem après durant el matí.
Va ser un dia fantàstic compartit amb els companys i companyes, envoltats de natura i aprenentatge viu.
Una experiència d’alçada!
Podeu veure totes les imatges de la sortida aquí.


