INFORMACIONS PER A LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA

Benvolguts pares,

Avui dia 7 de setembre i fins el dia 10, els mestres de l’escola us trucarem per informar-vos de l’inici de curs. Si veieu un telèfon ocult…som els mestres que us estan localitzant. Recordeu quan estàvem confinats que us trucàvem molt sovint!!

Quina informació us donaran:

-L’escola comença el dilluns 14 de setembre de 2020 a les 9h del matí.
-Tots els alumnes a partir de 6 anys (1r) han de venir amb mascareta posada.
-Els pares no podeu entrar a l’escola, només els que tinguin alumnes de P3. Uns mestres us ajudarem a recollir els vostres fills. És per seguretat!
-Tots els alumnes de primària han de portar necesser amb mocadors de paper, gel hidroalcohòlic o sabó.
-Si el vostre fill a la nit no s’ha trobat bé, ha tingut febre … no el porteu a l’escola. Ens truqueu per informar-nos al telèfon: 977771672 o escriviu a e3006228@xtec.cat
-Cada dia, a la classe, els medirem la temperatura i els farem tenir una bona higiene.
-Si us canvieu de telèfon apunteu-lo a l’agenda del vostre fill o en un paper. Heu d’estar sempre localitzats!!
Estarem amb les classes ventilades.
Al matí sempre estaran amb els companys del seu grup i els seus mestres.
-El pati està separat per zones i cada grup tindrà un pati assignat.
-Farem dos torns de pati: 1r torn a les 11h: 1r, 2n, 3rA i 3rB i 4t; 2n torn a les 11.30h: 5èV i 5èJ i 6è.

Entrada:

-Els alumnes entraran per la part de Mas Pellicer des de les 9 fins a les 9.15h.
Els d’Educació Infantil per la rampa que toca al pati
Els de Primària per les portes principals.

-A les portes hi haurà uns mestres per ajudar-vos a què els vostres fills vagin a les classes.
-Els pares de P3 sí que podran entrar a acompanyar als seus fills, són els més petits de l’escola.

-Els alumnes sortiran a partir de les 13.45h.

Si els veniu a buscar a aquesta hora ja podeu estar al carrer de Mas Pellicer esperant els vostres fills, quan les mestres us vegin els deixaran marxar.
-Els alumne de 5è i 6è sortiran per la porta del darrera (Mas Iglesias) acompanyats del mestre.
Si hi ha germans grans que agafen a petits es trobaran a la rodona de l’escola i marxaran per Mas Pellicer.
A la tarda, els alumnes de primària entraran a les 15.30h i fins les 15.45 i sortiran  des de les 16.15 a les 16.30h per les mateixes portes.
-Hi haurà menjador, però no sabem quan comença i no sabem les beques concedides.
-Tema neteja sembla que serà més acurada, però encara no tenim el pla.

Com veieu hem estat treballant per rebre als vostres fills amb la màxima seguretat i amb moltes ganes de retrobar-nos!!

BON INICI DE CURS!!