Avui els infants de 3r han viscut una experiència molt enriquidora amb la visita a la Ràdio de Reus, de la Cadena SER. Durant la sortida, hem pogut conèixer de primera mà com funciona una emissora de ràdio per dins i descobrir les diferents instal·lacions: els estudis de gravació, la sala de control i els espais de treball dels professionals.
A més, hem tingut l’oportunitat de veure un programa en directe, observant com es prepara i es realitza una emissió real, i entendre la importància del treball en equip que hi ha darrere de cada programa. Per acabar, els infants han pogut fer proves amb els micròfons, experimentant com sona la seva veu i posant-se, per uns moments, en la pell de locutors i locutores de ràdio.
Ha estat una sortida molt motivadora i significativa, que ens servirà com a punt de partida per continuar treballant el projecte de ràdio a l’escola.




