Un matí molt especial al Corral de Neri!

Avui tot Infantil (I3, I4 i I5) hem anat d’excursió al Corral de Neri, una granja-escola on hem gaudit molt i hem après moltes coses noves. Hem pogut veure i conèixer molts animals: ànecs, gallines, cabretes, ovelles, tortugues, rucs, una vaca i cavalls. També hem tingut l’oportunitat de donar menjar a alguns i fins i tot hem agafat un conill!

A més, hem fet activitats molt divertides. Hem fet un tomb amb carro i ens ho hem passat d’allò més bé buscant la sortida d’un laberint enorme. Com que feia molta calor, també ens hem refrescat una mica mentre jugàvem. Una altra activitat que ens ha agradat molt ha estat preparar pastetes pels ànecs: hem barrejat pa amb aigua fins que s’ha estovat i després les hi hem donat per menjar.

Abans de marxar, ens hem acomiadat de l’ovella Neri ballant unes cançons tots plegats. Ha estat un matí molt bonic que hem compartit amb els nostres companys i amb la natura, ple d’experiències, aprenentatges i moments molt especials!

CLICA PER VEURE LES FOTOS