Colònies P5-1r

Els dies 31 de maig i 1 de juny els nens i nenes de P5 i primer de primària van marxar dos dies a gaudir d’unes colònies a la població de Pontons a Cal Diable.

Van ser dies intensos i plens d’emocions i experiències.

Els animals de la granja de “Cal Diable” van ser els nostres amfitrions i amics aquests dies, ens van ensenyar a agafar cireres cuidant els arbres, a gaudir del bosc i la natura amb respecte i a viure apasionants aventures de nit amb en “banyetes” i les seves entremaliades.

Les vivències i la interacció entre els nens i nenes fora del seu entorn habitual són un dels principals motors i canals que afavoreixen l’aprenentatge de continguts, és per això que estem contents i satisfets de tota l’experiència viscuda pels nostres grups, que entre altres coses, ajuda al fet que siguin cada dia una mica més autònoms i conscients amb el que viuen i conviuen.

Ja estem pensant en les properes!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>