5è Solidari

                                                                                                                Banc d’aliments
Abans de les vacances de Nadal vam venir a l’escola tres persones que treballen de voluntàries a l’Hospital Sant Camil de Ribes. Van venir per explicar-nos la seva experiència com a voluntaris i per proposar-nos un voluntariat: el banc d’aliments.
Aquesta activitat es va proposar perquè hi ha molta gent que ho passa molt malament i no tenen per menjar. Van venir a explicar-nos-ho perquè és important fer-nos conscients de que hi ha gent pobre que necessiten aquests aliments.
Hi ha diferents llocs on donen menjar al banc d’aliments per exemple: els supermercats i les escoles. A l’entrada de l’escola posarem unes capses i els nens i nenes podran deixar el menjar a dins. Els tipus d’aliments han de ser: menjar sec i en llaunes. Els nens i nenes de cinquè ens encarregarem de tirar endavant aquest voluntariat.
Sophie Justamante, 5èA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>