No deixem enrere les Caramelles

Aquest curs ha començat diferent i per tant les Caramelles s’han fet diferent.

A Rellinars hi ha una tradició a la primavera que és cantar i ballar cançons conegudes com Caramelles.

Des de l’escola ens hem adapatat a la situació i per classes ens hem repartit cadascuna de les cançons per poder assajar-les. Cadascú ens hem anat preparant la lletra en el nostre temps lliure, no obstant, a l’escola hem dedicat estones de música i lectura on escoltàvem la cançó i la cantàvem.

També els més petits de l’escola han aportat el seu gra de sorra, les classes de petits i minis han fet dibuixos i guirnaldes per tal de decorar els cotxes que han passejat amb les cançons per tot Rellinars i voltants.

Quan va arribar el dia de gravar les cançons ho vam preparar tot: micròfons, altaveus, ordinadors, etc. Va venir el Moi, el pare del Nil, i ens va ajudar en algunes coses que ens costaven. Ens va explicar que havíem de vocalitzar i projectar la veu endavant, travessant la mascareta. La majoria estàvem nerviosos però molt contents, i tothom s’ho sabia molt bé.

Esperem que el que hem fet us hagi agradat i hàgiu ballat i cantat el dia de les caramelles.