Caminem per Rellinars

Ja és tota una realitat i ja els podeu gaudir!

Durant aquest curs hem estat preparant i dissenyant diferents rutes pel poble i tot el seu entorn a la classe.
Com ja us vam avançar en una altra entrada i també a la revista de l’escola, a partir d’aquestes rutes hem dissenyat un conjunt de tríptics per donar a conèixer diferents indrets i espais que formen part del nostre entorn.

Tot açò ha estat un gran esforç dissenyant uns tríptics amb dels quals estem molt contents, que ens han servit per aprendre aspectes nous sobre els mapes, a fer servir la plataforma de disseny de Canva i poder gaudir de sortides pels voltants del poble.

Ens agradaria donar les gràcies a les persones que ens han donat suport per dur a terme aquests tríptics. Al Marc Malgosa pels seus consells i orientacions a l’hora de crear i dissenyar les diferents rutes. A totes les famílies que ens han ajudat a enregistrar cadascuna de les rutes que hem creat i a l’Ajuntament, per la difusió que en farà dels nostres tríptics. Moltes gràcies!

Convidar-vos i animar-vos a consultar els nostres tríptics que en breu els trobareu disponibles a diferents punts del poble i per suposat a l’escola. També com no, a fer servir aquests tríptics i a gaudir de l’entorn tan meravellós que tenim.