Comença la “Investigació Ultrarara”

Recordeu del concurs que vam guanyar la classe de GRANS?

Us ajudem a fer memòria aquí l’enllaç a l’entrada
El passat curs, vam estar treballant conjuntament amb una científica en actiu, la Marta Lovera, amb la qual vam fer la proposta i vam guanyar el concurs de disseny de videojoc.

Avui hem tingut el primer contacte amb el centre que serà l’encarregat de donar-li vida al nostre projecte.

Durant aquest matí, les dues classes de grans ens hem reunit per trobar-nos amb l’Esther la coordinadora del concurs, el Richard, el coordinador del projecte del videojoc, l’Alicia, una de les dissenyadores 2D i el Arturo, l’encarregat de la música i el so. Les persones que s’encarreguen de donar vida al nostre videojoc són estudiants de l’ENTI (Escola de Noves Tecnologies Interactives) la Universitat del Videojoc que pertany a la Universitat de Barcelona.

Ens han estat presentant tot el que estan preparant i els dissenys previs dels escenaris, els personatges i de la música. Ens han contat els diferents processos de creació del videojoc i els hem pogut preguntar els dubtes que ens han anat sorgint. No obstant, també hem participat escollint, opinant i decidint quines de les propostes ens ha agradat més.

Durant aquest curs tindrem contacte directe amb ells i ens reunirem durant els propers mesos per controlar l’evolució del nostre videojoc, dels que estem a l’escola i també dels 3 que han marxat a l’institut, el Jaime, el Nil i la Clara.

Us seguirem informant de l’evolució del videojoc, però tractarem de no revelar molta informació per mantenir l’efecte sorpresa fins al final.😏