UN MÓN (I UN MUNT!) DE DRACS.

El passat divendres 4 d’abril els nens i nenes d’Educació Infantil vam poder gaudir de l’espectacle, de la companyia de teatre Tanaka, “Un món (i un munt!) de dracs.

Dues princeses molt divertides ens van descobrir històries fantàstiques a través dels llibres que van anar agafant de la seva llibreria màgica. Què per què era màgica aquesta llibreria? Doncs perquè tots els llibres que hi havia a les seves lleixes ens explicaven aquelles històries que ens venien de gust escoltar. Les dues princeses podien triar on passaria la història, quina en seria la seva trama i quins els personatges que hi anaven apareixent.

Aquest cop les princeses volien llegir històries de dracs. Si, si, de dracs. Dracs grans i petits, ferotges i espavilats, tranquils o feres afamades… Així que ens van portar per un viatge trepidant per diferents països, la Xina, Grècia, Escandinàvia… i, com no, vam acabar aquí a Catalunya, amb dues històries de dracs ben conegudes, la del monstre de Banyoles, que resulta ser un drac bondadós i vegetarià i la del nostre drac més famós, el drac de Sant Jordi, temut per la seva gana.

Ens ho vam passar d’allò més bé i ens van fer participar en la seva obra. Vam riure i vam patir, hi havia un drac que ens volia menjar com si fóssim sushi… Sort que el vam guanyar al Jan-Ken-Po o, con nosaltres el coneixem “pedra, paper, tisora”.

Clicant a l’enllaç podreu trobar les fotografies de l’espectacle.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>