SEGUIM CONNECTATS AMB EL MÓN!

Aquest curs iniciem de nou, amb molta il·lusió, intercanvis amb escoles d’arreu el món! Fem una mica de memòria: hem escrit, parlat o fins i tot ballat amb escoles de Singapur, Michigan, Carolina del Nord i Delaware (USA), o Gales i Polònia a Europa.

Aprofitem la plataforma educativa EPAL per posar-nos en contacte amb mestres i escoles que estiguin interessades en aquest tipus d’intercanvi, tan enriquidor en tots els aspectes: culturals i  comunicatius.

Enguany, els alumnes de 4t faran intercanvis amb l’escola Spring Valley Academy de San Diego, a Califòrnia.

Els de 5è han iniciat un Exchange amb alumnes de 5è de la Escola Rancho Solano a Arizona: ja ens hem conegut per vídeo i ens hem enviat les primeres cartes. Esperem que l’any sigui ben fructífer i emocionant!

1. Heidi

Caram, cada vegada tenim més amics i amigues a tot el món. Estic convençuda que serà molt interessant conèixer als nous companys i companyes de Califòrnia i Arizona!
    Heidi

2. Anna

Quina il.lusió poder conèixer i estar en contacte amb companys de tan lluny! Una activitat molt interessant que us permetrà aprendre nous coneixements.